Zákaznické centrum (dále jen ZC), které se nachází v přízemí budovy naší společnosti, slouží ke snadné osobní komunikaci s našimi zákazníky.
Po: 8:00–11:00 / 12:00–17:00
Út–Pá: 8:00–11:00 / 12:00–15:00
Telefon: 352 696 548, 352 686 326
Jeho prostřednictvím můžete získat potřebné informace nebo si vyřídit:
Bankovním převodním příkazem
Při zadávání příkazu k úhradě musí být vždy uvedeno:
V ZC s vámi budou sepsány nové smlouvy nebo změněny, či zrušeny smlouvy stávající. Více informací jak si vyřídit sepsání smlouvy nebo její zrušení naleznete v sekci Jak si vyřídit…? a všechny související formuláře naleznete na stránce Formuláře.
Stav vodoměru k mimořádné fakturaci můžete nahlásit osobně, telefonicky nebo emailem. Více informací jak provést odečet spotřeby pitné vody na vodoměru najdete na stránce Jak si vyřídit…?
V zákaznickém centru budete informováni, jak si vyřídit všechny výše uvedené žádosti. Více informací najdete v sekci Jak si vyřídit…? Některé z žádostí včetně formulářů na všechny žádosti naleznete v sekci Formuláře.
V zákaznickém centru budou přijaty veškeré Vaše reklamace našich služeb. Podrobnější informace o reklamaci vůči dodavateli najdete v dokumentu Podmínky pro uzavírání smluv PDF (2.24 MB).
Všechny druhy poruch a úniky vody můžete hlásit v prostřednictvím zákaznického centra.
Slunce vychází:7:27
Slunce zapadá:17:20