Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
KMS KRASLICKÁ MĚSTSKÁ SPOLEČNOST s.r.o.
KMS KRASLICKÁ MĚSTSKÁ
SPOLEČNOST s.r.o.
KMS KRASLICKÁ MĚSTSKÁ
SPOLEČNOST s.r.o.
title
rozšířené vyhledávání

Zákaznické centrum

Zákaznické centrum (dále jen ZC), které se nachází v přízemí budovy naší společnosti, slouží ke snadné osobní komunikaci s našimi zákazníky.

Provozní doba

Po: 8:00–11:00 / 12:00–17:00
Út–Pá: 8:00–11:00 / 12:00–15:00

Telefon: 352 696 548, 352 686 326

Jeho prostřednictvím můžete získat potřebné informace nebo si vyřídit:

Platby

Hotovostně

  • Od 1. 1. 2018 je ukončeno přijímání hotovostních plateb na pokladně KMS.
    Platbu v hotovosti lze provést pouze:
  • na poště složenkou typu A

Bezhotovostně

Bankovním převodním příkazem
Při zadávání příkazu k úhradě musí být vždy uvedeno:

  • číslo účtu příjemce / kód banky
  • částka k úhradě
  • variabilní symbol daňového dokladu
  • přímým inkasem z bankovního účtu odběratele
    Platí pouze pro kategorii domácnost.
    V případě požadavku hrazení plateb přímým inkasem z vašeho bankovního účtu, prosíme o dodání dokladu Svolení vlastníka účtu s inkasem ve prospěch našich bankovních účtů.
    U bezhotovostního placení přímým inkasem vám doporučujeme stanovit si u vašeho peněžního ústavu výši inkasního limitu, který nemůže být námi při inkasování jednorázově překročen. Při zadávání souhlasu k přímému inkasu neuvádějte variabilní symbol.
  • pomocí QR kódu

Fakturace

  • zaslání opisu vyúčtování
  • vysvětlení vyúčtování
  • atd.

Pohledávky

  • informace o výši pohledávek
  • splácení
  • atd.

Sepsání smluv

  • zahájení odběru (Přihláška k odběru)
  • změny v odběru (Přihláška k odběru – změna)
  • ukončení smlouvy - odhlašování odběru (Demontáž vodoměru)

V ZC s vámi budou sepsány nové smlouvy nebo změněny, či zrušeny smlouvy stávající. Více informací jak si vyřídit sepsání smlouvy nebo její zrušení naleznete v sekci Jak si vyřídit…? a všechny související formuláře naleznete na stránce Formuláře.

Odečet vodoměru

Stav vodoměru k mimořádné fakturaci můžete nahlásit osobně, telefonicky nebo emailem. Více informací jak provést odečet spotřeby pitné vody na vodoměru najdete na stránce Jak si vyřídit…?

Žádosti

  • přezkoušení vodoměru
  • vyjádření k existenci sítí
  • zřízení přípojky – vodovodní
  • zřízení přípojky – kanalizační
  • sání a vývoz žump, jímek a septiků
  • o elektronickou fakturaci

V zákaznickém centru budete informováni, jak si vyřídit všechny výše uvedené žádosti. Více informací najdete v sekci Jak si vyřídit…? Některé z žádostí včetně formulářů na všechny žádosti naleznete v sekci Formuláře.

Reklamace

V zákaznickém centru budou přijaty veškeré Vaše reklamace našich služeb. Podrobnější informace o reklamaci vůči dodavateli najdete v dokumentu Podmínky pro uzavírání smluv PDF (2.24 MB).

Hlášení poruch dodávek tepla, vody a úniků vody

Všechny druhy poruch a úniky vody můžete hlásit v prostřednictvím zákaznického centra.

Služby

Počasí

dnes, neděle 28. 4. 2024
zataženo 14 °C 3 °C
pondělí 29. 4. zataženo 19/5 °C
úterý 30. 4. oblačno 21/9 °C
středa 1. 5. déšť 22/11 °C

Východ a západ slunce

Slunce vychází:5:47

Slunce zapadá:20:26

hf-maska

hf-dekorace
nahoru